Popularni postovi bloga POLOMAC MP

среда, 22. мај 2013.

Moje operacije-restart nakon abnormalnog raseta.. Napisao-Miško Polomac

Moje operacije-restart nakon abnormalnog raseta..
Napisao-Miško Polomac

E ovako..
Od 2011 do 2013 imao sam tri operacije.To nije nešto sa čim bih se exponirao,dičio ili šta već,ali rešio sam da napravim malo pisanije povodom toga.
Razlog pisanija uvek postojeća zla usta i neuki ljudi.
Pa tako se moglo čuti o mrtvacu koji hoda,samotrovaču koje kakvim govnima itd.

Prvo sam odstranio žučnu kesu,pa operisao proširene vene,I na kraju reših se pupčane kile.
Inače iako sam van tih priča,haj da kažem koju reč brižnim stručnjacima grada moga malenoga pošto su zabrinuti za moje zdravlje i kako kažu posledice nekog  hemijanja.Žao mi je ovo je jednostavno loše genetsko nasleđe i ovo je nešto što se dešava svima,bilo kome,a Miško nastavlja i dalje sa zdravim životom i usput pobeđuje svaku nepriliku,a stručnjaci mogu lično meni za savet da se obrate...
Ležeći u bolnici u tim prilikama ne videh puno sportista sličnih meni,već videh radnike,obične ljude kakvi smo svi.Nečiju braću,očeve itd.Dakle,ne mešajte sport  sa nečim što se svima da desiti.

Nekako mi trulo slušati edukaciju zlih i neukih koji ti hoće ukazati na nepravilnosti ne gledajći na sebe dok puše paklo ili dve na dan(zlim ustima bih dao ekološku pušagiju ' mesto duvana),jedući na tone pašteta,salama,ispijajući litre brlje i ostalog smeća,i da ne nabrajam još xxx toga.Nikako ne bih mogao porediti zdrave suplemente sa takvim stvarima.
Problemi ko problemi,a čovek je samo čovek.Slab ili jak,sposoban ili nesposoban da se uhvati u koštac sa problemima.Ja nisam hteo da čekam mnogo veće probleme već vazda- udri zmiju od glave.
Pa tako ja opet sa svim tim pametnjakovićima lako na crtu u svemu.Hoćemo se trkati,dizati,rvati,sparingovati,na pamet pametovati.
Luzeri vazda :)

Operacije žučne kese i  pupčane kile uradio mi je sjajan hirurg i drugar iz Čačka dr.Dejan Dabić,a venu sam uradio kod takođe sjajnog hirurga kardiovaskularnog dela klinike u Kragujevcu kod dr.Bože Novakovića.

Generalka urađena,vozi dalje :)
A evo mene nakon godinu dana.Polako se vraćam u formu uz uživanje u ovom načinu života koji volim.




Pre započinjanja bilo kog fitnes, bodybuilding programa ili programa ishrane i suplementacije, uključujući i one predložene u ovom tekstu, trebalo bi konsultovati lekara. Određeni programi nisu pogodni za svakoga, i mogu rezultirati povredama ili drugim problemima. Svaku aktivnost ili ishranu poželjno je prilagoditi individui. Ako prilikom bilo kog programa treninga ishrane osetite probleme u ovakvim situacijama, obavezno konsultujte svog lekara što pre.


twitter

0 коментара:

Постави коментар